Goncazafer evet bende ilk defa duydum. Ben Rusya’da yaşıyorum burda yaptırdık biz . Son kurtajdan 2bucuk ay geçti bile. 2 ay sonra Allah’ın izniyle basliycaz bizde bebek için. Hamile kalır kalmaz doktorun dediyini yaptircaz.ucretli yani o.kendimiz gidip yaptircaz.doktorumla da konuşup. Ben şimdiden folik asite başladım yeniden .bakalım hayirlisi