Goncazafer Merhaba, benim daha once dis gebeligim iki kerede kalp durmasi oldu basina gelen varmi ne gibi kan testleri yaptirdiniz ?? Pihtilasma testi yaptirdim baska es ve kendiniz hangi testleri yaptirdiniz
Mina01 Goncazafer 2kez kalbi durduğu için kürtaj oldum genetik bölümü pihtilasmq testi yaptı eşime ve bana kromozom testi yapıldı sonucuna gore dw ilac tedacisi uygulandi
halitefe Goncazafer kromozom analizi, bağışıklık testi, lupus testi, ANA diye bişey vardı birde kromozom analizinde yalnızca eşinizden kan alınır diğerleri yine senden
Ruzgarperisi Goncazafer bir düşük ve iki kurtajdan sonra genetik testler yaptırdık.pihtilasma çıkmadı. Kromosomlarda sorun yok. Herşey yolunda yani. Sadece hamile kalınca eşimden kan alınacak.islem geçilen kan bana vuralacak.bu 3 kere tekrarlanicak ki bı daha gelişimi durmasın diye
balperisi_71 Goncazafer benimde dış gebelik ve kalp durmasi sonucu 3basarisiz gebeliğim oldu genetike gittik eşim ve kromozom analizi yaptırdık şükür temizdi daha sonra pihtilasmaya gittim oda temiz çıktı .
Goncazafer Mina01 dv ilac tedavisi nasil oluyor canim ve devlet hastanesindemi yaptirdin bile ? Suan tekrar gebeligin varmi acaba kusura bakma cok sordum ama inan hic bisey bulamadım internette
Gizem2312 Mina01 merhaba, genetik testini kim yapıyor. Kadın doğum mu gönderiyor yoksa genetik bölümünden mi siz istiyorsunuz. İlk düşükte yapmıyorlar diye biliyorum doğru mu?
Gizem2312 halitefe canım merhaba dün seninle konuştuktan sonra bende genetik test yaptırmaya karar verdim ama hangi doktora gideceğim bilmiyorum. Kadın doğum mu gönderecek perinatoloji mi yoksa direk genetik mi
halitefe Goncazafer canım ben direk özelde bir perinatoloğa gittim o testleri yazdı bana bende gidip özel hastanede direk yaptırdım bende pıhtılaşma çıkınca doktorum ikinci gebeliğin de en erken aşamada öğrenip iğneye başlıycaz dedi bide folik asit ve B12 ye gebelikten önce başlattı bunları 3 ay kullanamdan sakın hamile kalma dedi hamileliğide 3. Haftada öğrendim hemen iğneye de başladım ek olarak birde bir hafta sonra iğnenin dozu için bir test yapıldı yeterli mi değil mi diye ona göre artırılıp azaltılıyor şuan öyle devam ediyor 20. Haftaya geldim
Mina01 Goncazafer Bende pıhtılaşma cıktı leidinfaktörV adında. bebek istemeye başlamadan 3ay önce yani korunurken coraspin b12 folikasit kullanmaya başladım ilaçları 3ay kullanınca korunmayı bıraktım tabi ilaçlara devam ettim hamile kalana kadar 3haftada bir kan tahlili verdim beta hcg sonucum 3 cıktı daha gebe bile net değilken 6000lik iğneye başladım şuan bin şükür 29 haftalık hamileyim hala coraspon ve iğneye devam ediyorum.sehir hastanesinde yapgirdim ama ilaçlarımı hep ozel doktorum belirledi çünkü ben ikinci gebeligimde 4000lik igne kullandim onlem amacli doktor vermişti ona ragmen bebegin kalbi durdu
Mina01 Gizem2312 bana iki düşük sonrası yapıldı kadın doğum doktoru genetik bölümüne yolladı testleri yazdı ben onları öyle yaptırdım beni kadın doğum doktoru yönlendirdi deyip.ozellerde istersen yaptırabilirsin ama ücretleri normal kan tahlili kadar uygun değil biraz pahali
halitefe Gizem2312 özelde sorgulamalar direk yaparlar devlettede 2 yada 3. Düşüğün derseniz yaparlar yine kimse belge istemiyor evde düşük yaptım falan diyin
Mom433 Gizem2312 yalan şöyle sormuolr bile ben öle yaptridim eğitim araştırmaya tıbbi genetiğe randevy aldım gttm 3 düşük yaptım dedim hemen 2 tüp kan Al di ztn pihtkams cıktı soyledigim yalanda gerçek cıktı yaşadım 3.kez iğnelere rağmen kalbi durdu
Goncazafer halitefe evet o sekilde yapayim o zaman sen sonuc aldin mi acaba yeniden gebe kalabildin mi
Goncazafer Mina01 evet galiba fazla cikiyor ozellerdr ama fakultelerde suan covidden dolayi bazi bolumler kapaliya acaba kanda aliyorlarmidir
halitefe Gizem2312 canım devlette kadın doğuma git durumu anlat o göndersin yada üniveriste hastanelerinde genetik bölümüne direk randevu al o şekilde de gidebilirsin
Mina01 Goncazafer kadin doguma git seni yonlendirir canim ben şuan hiç devlete gitmiyorum en son 1yil önce tahlillerim için gitmistim
halitefe Goncazafer evet canım yeniden gebeyim 20. Haftaya geldik şükür ama perinatoloğa gitmeyi ihmal etme anlat durumunu belki ekstra test falanda istenir
Goncazafer halitefe bendede pıhtılaşma cikti 3 ay onceden coaspirin ictim 3 ay bende folik asit b12 kullandim gebeligi ogrenince ignelere basladim 6 haftada kaldi bebek kalbi halen hafiften atiyor ama haftasiyla uyumlu değil kalbi durmak uzere dedi doktor galiba benim genetik bi sorunum var yoksa gebelik devam ederdi :(
Goncazafer Mina01 bendede ayni surec oldu bende ignelere hemen basladim oncesinde vitaminleride kullandim oksapar 4000 yapiyordum sen iki tanemi yaptin sabah aksam seklinde ona ragmen bebegim gelismedi halen suan karnimda ama kalbi durmak uzere dediler :( bende ozele gidiyorum
balperisi_71 Mina01 canım bende de faktor v leiden karşısında normal homozigot yazıyor .sende ne yazıyordu?
Goncazafer Ruzgarperisi aa bak ben bunu ilk kez duydum gercekten banada doktor bagsiklik zayiflatan bi ilac var gebelik olusunda ondanda vereyim dedi tabi bu arada genetiklere bakilacak cok korkuyorum tekrar yasarim diye
Goncazafer Mina01 aynen devam ediyorum kadin doguma cuma gunu fitil vericem dedi dussun diye dedi birdaha kurtaj olmak istemedim