SnFk üniversitede Şamanizm almıştım seçmeli olarak. Orada bahsetmişti hoca . Doğum yapan anneleri ve bebekleri Umay Ana adında bir tanrıça korurmuş . 40 gün boyunca albastı karabasan vs değişsen isimli şey olabilirmiş . Ve bunlar Demirden Korkarlarmış bu yüzden bıçak makas vs konuluyor yastık altına . 40 çıkma mevzusunda ise bebek ve anne gusül abdesti alıyor. Bu suya taş pirinç altın şeker falan ekleniyor ama o kısma hakim değilim değiştirilmiş olabilir bunların suya eklenmesi