SnFk Nihat hatipoglu bile söylüyor bebeğin kırkı diye birşey yoktur diye. Eskiden doğum yapan kadının kırk güne yakın kanaması olduğu için kanama bitince abdest alırmış insanlar hanımının kanaması bitti mi diye soramazlar bebeğin kırkı çıktı mı derlesmiş. Bu bebeğin kırkı çıktı mı demek hanımının kanaması durdu mu anlamında yani. Ama bebeği yıkamak adet gibi bisey olmuş artık. Yapılması şart olmayan birseymiş ama isteyen yapıyor yine de