Poyrazefenin_annesiii Gulsen4224 çok saol canim teşekkür ederim bizim doktorumuz da en yüksek 21 dedi
Poyrazefenin_annesiii Defneninannesi19 emiyor canım. Sadece anne sütü ve ara ara mama veriyorum ki daha çabuk atlatalim
Poyrazefenin_annesiii Gulsen4224 dün 6 saat ışık tedavisi gördü şu anda evdeyiz canım yarın tekrar gideceğiz
Gulsen4224 Poyrazefenin_annesiii eve gelip gitmeniz iyi olmuş cnm hastane de zor oluyor inşallah bir an önce atlatır 🤲🏻🌺
neslihann87 Poyrazefenin_annesiii bizim 10 çıkmasına rağmen 2 gün sürekli uyudu diyebilirim zorla uyandırıyodum