Poyrazefenin_annesiii Kızlar 15 günlük bebeğim de sarılık çıktı. Cildinde ölçüm yapılınca 15 çıkıyor kanda 19 çıkıyor 6 saat ışık tedavisi gördü. Başına gelen var mı. Sizler ne gibi yol izlediniz tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var
Oykuaygun Poyrazefenin_annesiii annem kardeşimde sık sık az az emzirdi. Sanırım saatte bir di. Onun dışında yararı var mı bilmem sarı tülbentle beşiğini kapatırdı. Çok geçmiş olsun 🌼
neslihann87 Poyrazefenin_annesiii bizde 20 günlük olduk değeri 10 çıkmıştı sadece çok sık aralıklarla emzirdim çok derin uyurken bile zorla uyandırıp yine emzirdim şuan 7 ye düştü canım
Dilara1503 Poyrazefenin_annesiii canım bebeğin güneş alan bir odada 15 dakika boyunca günde 4-5 sefer yatır ve bol bol emzir. şekerli su ver diyen olabilir inanma hiçbir faydası yok aksine zararı var ayrıca sarı tülbent ve sarı giydirmek tamamen hurafe aksine tedavinin uzamasına sebep oluyor. Bebeğin aç kalmasın atar vücudundan Allah’ın izniyle
Defneninannesi19 Poyrazefenin_annesiii biz çok uzun süre çektik ilk bebeğim de malesef uzamış sarılık geçirdik anne sütü yeterli değil diye mama verdik ve ışık tedavisi çok sık besleyin düşene kadar 1 saat de bir besledim hastanede kaldığımız sürede 9a kadar inince de 2 saatde bir besledim nasıl attık bilmiyorum ama çok çektik 21. Gün hala sarılıktı çok sık besleyin süt yetmiyorsa takviye verin direnmeyin kesinlikle verme sütün artar dedi çevrem ama ben dinlemedim
Poyrazefenin_annesiii Oykuaygun teşekkür ederim canım saat başı emziriyorum. Sarı tülbent ortuyorum gün ışığı alan yere yatırıyorum. Ama dün 6 saat ışık tedavisi gördü
Poyrazefenin_annesiii neslihann87 sık sık emziriyorim 1 saatte bir kaldırıyorum emziriyorum şu veriyorum
NurOzadaBulbul Anne Sütü Artı Biraz Mama 1 er 2 şer saat verildiğinde Atlatıldığını Biliyorum. Sarı Tülbent Daha Çok Sarı Renk Göstereceği Yüzü Daha Çok Solgunlaştırdığı İçin Drlar Yasaklamıştı. Zaten Geçirdiğine Dair Resmi Birşeyde Yok Geçmiş Olsun.
Poyrazefenin_annesiii NurOzadaBulbul evet geçirdiği görülmüyor zaten. İki gündür ortmeyi bıraktım birde öyle deneyecek kimisi de tulbentin rengini de alır cildi diyor
neslihann87 hatta doktorlar bile önermiyo sarı tülbenti göz yanılmasına sebep olduğu için batıl inanç sadece sık sık emzir canım sarılıl olan bebek çok ve derin bi uyku uyur zorla uyandır emzir
Poyrazefenin_annesiii neslihann87 o kadar derin de uyumuyor ve saat başı kaldırıp emziriyorum hatta 1 buçuk saat sonra kendi kalktığı da oluyor
neslihann87 Poyrazefenin_annesiii bizim 10 çıkmasına rağmen 2 gün sürekli uyudu diyebilirim zorla uyandırıyodum
NurOzadaBulbul Poyrazefenin_annesiii hiç alakası yok inanın inşallah biran önce atlatsın sağlıkla büyüsün yavrunuz
neslihann87 Poyrazefenin_annesiii geçer canım inşallah üzülme doktorada gitmişsiniz emziriyosunuzda Allahın izniyle geçicek
neslihann87 Defneninannesi19 aynen bende mama takviyesi yaptım dediğiniz gibi emdikçe gelir diyolar ama biliyorum yeterli gelmiyodu sütüm
Defneninannesi19 neslihann87 aynen sezeryan dogum yaptım 36 haftalık suyum bittiği için ve gelmedi yani sonradan bıraktık verin sizde sarılığı atsın da normale döner inşallah 😌 geçmiş olsun
Defneninannesi19 Poyrazefenin_annesiii sütünüz varsa daha çabuk atlatır ama yoksa da yapacak bşrley yok birde bence hurafeler yapmayın sarı ışık sarı tulbent vs faydalı olsa gerçektn doktorlar da yapardı
Poyrazefenin_annesiii Defneninannesi19 emiyor canım. Sadece anne sütü ve ara ara mama veriyorum ki daha çabuk atlatalim
Gulsen4224 Poyrazefenin_annesiii bizim 15 idi 17 en yüksek olan diye duymuştum iki gün mavi ışık altında yattı çıktık atlattı şükür cnm korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle 🌺
Poyrazefenin_annesiii Gulsen4224 çok saol canim teşekkür ederim bizim doktorumuz da en yüksek 21 dedi