Esma-4242 başkent kadar konforlu bi hastane yok be yazıkki 7 aydan sonra gitmeyi bıraktım 15 temmuzda gebe okuluna gidiyordum ebelerle tanışınca burda dogumda ebelerin rolü baş rolde ama şöyle bişey var özel hastane kadar serviste rahat edemedim köpek gibi davrandılar servise çıktıgımda personeller sanki hastanenin sahibi ne ilgi var ne alaka