hemsireannee
Mustafa Ulusoy’un hastasıydım bir çok test tahlil yaptırıp yoldular ve bana tüp bebekten başka çocuğun olmaz, şuanda yaptırırsanız şu fiyat yılbaşından sonra şuan söylediğim fiyattan çok yüksek olcak dedi, düşünelim ayarlayalım kendimizi diye adama açıklama yapıyorum bana dediği “dert sizin benim yapabileceğim birşey yok.” Devlette başka bir doktora gittim durumumu anlattım ve hiç bir tedavi başlangıcı olmadan tüp bebek ne demek dedi ve sadece çatlatma iğnesiyle gebe kaldım şuan 12+4 haftalık gebeyim. Diyeceğim o ki her doktor bir değil maalesef Mustafa Ulusoy gibi para göz doktorlara paranızı, zamanını, psikolojinizi harcatmayın..