caglanurr Oznrdnz ben bir kere saadet hanıma muayene oldum sancım vardı ve bana ilk sorduğu ne alaka bilmiyorum ama eşinle sorununmu var dedi durduk yere bu benim ve eşimi çok rahatsız etti ve çok kısa muayene etti
Ozgebyr Oznrdnz ben saadet hanıma gidiyordum çok memnundum fakat umraniyeye taşındık mecburen bırakmak zorunda kaldım biraz yakın olsa yine saadet hanıma giderdim çok memnundum