Oznrdnz ben hamileliğimin başından beri Saadet hanıma gidiyorum 27. Haftama girdim.. Gerçekten son zamanlarda aşırı yoğunlaştı muayenesi 10-15 dk falan sürüyor toplamda benim için yeterli yani ben çok detaylara takılmam her şey yolunda mı yolunda tamam der çıkarım🤣 bilgisine tecrübesine güvenirim kendisi nettir benim için en önemlisi bu😊 ama sizinle uzun uzun ilgilenecek birini arıyorsanız eğer bu beklentinizi Saadet hanım karşılamaz çünkü gerçekten çok yoğun..