Ec0709 bu yazıyı ben yazmış gibiyim. Cuma kontrolüm var ve 20+3 üm 😅 bende son bir kaç gündür hemen hemen hiç hissetmiyorum ama sizin gibi tedirgin olmadım çünkü doktorum son kontrolde açıklamıştı, bu haftalarda hareketleri düzensizdir 1 hafta bile hissetmeyebilrisiniz. 28. Den sonra düzene girecek demişti korkmayın ❤️🥰