17ekiiimmmm Nuris90 39+4de doğdu oğlum kendi sancım artı doğumu kolaylaştırıp hızlandırmak için suni sancıyla doğdu
Nuris90 Zilifmom ya ise geri başlayacağım için izinlerin o doğduktan sonraya kalsın istiyorum ama tabi kismet hayırlısı olsun.
Merveacar97 Nuris90 ya oyle valla tansiyon cıkıp yatırmasalardı dahada gelmezdi 3 gun yattım suni sancı dan 3. Gun geldi oglum sen düşün 😁 ikinci oglum cok bekletmez inşallah