Nuris90 Ilk bebislerini normal doğuranlar kacinci hafta kacinci gunde doğurdunuz? Ve cinsiyetleri yazar msnz? Kizlar gercekten erken geliyor mu?
Ronyaseda Nuris90 kızlar erken gelmiyor canim 3 gün oldu dogum yapalı 🤭 39+6 haftalık doğdu ❣🤭 Ve kızların doğum sancısı çok uzun sürüyor
Prenses58 Nuris90 kızımı 40+4 oğlumu 40+0 normal doğum oldu yani ıkiside geç geldi bakalım bu oğluş nasil olcak
Mmunvvr Nuris90 tam tersi benimki gelmek bilmiyordu 41+2 suni sanciyla dogurdum erkekti 5 yil oldu simdi ikinci ogluma hamileyim
Nuris90 neslihann87 ay ben de 38 39 da doğsun istiyorum sağlikla ins. Burda doğuramiyorum başlıklarını gördükçe herkes mi 40 i geciriyor diye düşünmeye basladim
neslihann87 Nuris90 diğer ikiside erkek canım onlar 40 geçmişti herkesin farklı inşallah hayırlısıyla alırsın kucağına
Merveacar97 Nuris90 ya oyle valla tansiyon cıkıp yatırmasalardı dahada gelmezdi 3 gun yattım suni sancı dan 3. Gun geldi oglum sen düşün 😁 ikinci oglum cok bekletmez inşallah
Nuris90 Prenses58 yaa 40 lari gecmis hep ben de manda yoğurdu yiten gdc doğurur diyorlar yeni duydum gebelik boyunca yedim ya korkuyorm 😆
esenyamandaa 39+3 te doğurdum kızımı şimdi 45 günlük. Gelişim geriliği olduğu için fitille başlattılar doğumu yoksa geleceği yoktu benimkinin 40 ın sonuna kadar beklerdik gibi geliyor bana canım. Kızlar erken falan gelmiyor yani 🤷♀️
esenyamandaa Nuris90 bencede hurafe gibi. Gün geçtikçe erken gelecek diye heyecanlanırken gelmemek için can atıyor bebişler 🤭
Minik2829 Nuris90 Bence her bebek her hamilelik farkli😊 biz 2 kiziz zamaninda ve kolay olmuşuz.bakalim benim nasil olucak oğlusum😬😀insallah anneme cekerim
Minik2829 Nuris90 annnemin dogumlari kolay gecmis😀 ama ben cok mizmizmisim mesela.insallah eşimin bebekligi gibi sakin olur.tipi benzedi bari huyuda benzesin😀😀😀😀