KubraatMacit sakinleştiriciyi bebek doğduktan sonra mı vuruyorlar peki?özelde mı doğum yapıyorsunuz? devlet yapar mı acaba 😔ben şu ameliyathaneye girme iğne olma aşamasında istiyorum o sakinleştiriciyi çünkü ölümlerden ölüm beğeniyorum kendi içimde yaşadığım duygulardan .Sağlıkla buyutun bebeğinizi İnsaaAllah ❤