handedncl Bugün son kontrolümü olacağım. Oğluşumun iri olmasından dolayı yarın 38+1’de sezeryan ile doğumum olacaktır. Genel anestezi ile olacağım,dualrınızı eksik etmeyin🙏🏻
shdemir handedncl Benimde yarın doğumum var spinal anesteziyle😊 38+4te. Allah yardımcımız olsun insallah.
Pinkoloji handedncl sağ sağlim kucağına al inşallah meleğini. Heyecan durumu nasıl senin ve eşinin? Çok heyecanlı ya. Ilk hamileliğim ilk annelik deneyimim olacak sevgiden çıldırmaktan korkuyorum 😍
KubraatMacit handedncl inşallah sag Salim kucağına alırsın bende bugün birde sezeryana giricem sende bana dua et ama sana tavsiyem genel anestezi isteme bünyeye çok ağır geliyor ben spiral olacağım ilkindede öyle olmuştum bebeğinin doğumunu ilk anlarını görmüş oluyorsun çok güzel 😍
handedncl Pinkoloji benimde ilk olacak inşAlllah 🙏🏻 Hem korku hem heyecan hem üzüntü hepsi birarada yaşıyorum şuan. Hala farkında değilim bazı şeylerin 🤣
handedncl KubraatMacit panikstağım var yapamam ve sakat kalma riski var diyolar o yüzden isteyorum. Sende sağ salim kucağına al inşallah kuzunu🙏🏻
KubraatMacit handedncl benimde panik atağım var canım ama sakinleştirici vuruldum ilkinde bunda da vurulacam
svvlgnrt KubraatMacit sakinleştiriciyi bebek doğduktan sonra mı vuruyorlar peki?özelde mı doğum yapıyorsunuz? devlet yapar mı acaba 😔ben şu ameliyathaneye girme iğne olma aşamasında istiyorum o sakinleştiriciyi çünkü ölümlerden ölüm beğeniyorum kendi içimde yaşadığım duygulardan .Sağlıkla buyutun bebeğinizi İnsaaAllah ❤
ZeynepDemiraglar handedncl benım bebişimde öyleymiş 29haftalık bebeklerım 1500kg benımki 2500du acaba benımkısınıdemı sezeryan olur yaa
Suailesi handedncl Bende 38+4 haftalığım ve bebeğimin kafası 41 haftalık ve 3.700 kilo ve çatımda darmış Sezeryan olmayı kendiniz mi tercih ettiğiniz yoksa riskli olduğu için doktorunuz mu ?