Kızlar benimde size bir sorum olacak 10+2 haftalıgim diğer haftalara göre bu 3 gündür aşırı kusmaya başladım kendimi çok halsiz ve bitkin hissediyorum acaba kan ve demir değerlerim mı düştü doktorum daha ek vitaminlere başlatmadı şuan sadece folik asit kullanıyorum sabahları bulantınin üzerine uyanıp direk boş mideyle kusmaya başlıyorum