Kızlar test sonucumu resim olarak )) günde 2 tane sabah akşam aç karnına demir ilacı içiyorum. Ayriyeten bide kanda pıhtılasmam var corasprin ve oksapar iğne vuruyorum hergün. Decavit kullanıyorum. Ama sağlık ocağında rutin testler de yine kansızlığım yüksek cıktı. Yarın doktorumu arayıp yine dicem bakalım ne önerecek. Ben kan arttırmak için ne yapabilirim