Deryaalper Pirensesannesi kardeş 1saat sonra bakılıyor hamilelerde ve bende gittim diyetisyene suan inisüline basladım açlık 95altı olacak tokluk 140altı olacak endokrın doktoruna cıkman gerek o yonlendırıyor ama çok takma stres yapma
Deryaalper Pirensesannesi sen yinede git doktora ben diyet yapıyorum tam uymuyorum bazen diyetten az yıyorum alıştırmaya çalışıyorum ama açlık 105fln çıkıyor o yüzden başlattı iğneye 15haftalıgız bız sende geç kalmadan cık
Pirensesannesi Deryaalper 34 hafta 1 günlüğüz canım doktor 2,3 gün daha kontrol et öyle diyetisyene yönlendireyim dedi
Elfynsmr firuzeoruclu korkuyorum ben bişey olursa diye yoksa bende yicemde çoğu şeyi canım çook çekiyosa birazcık yiyorum
Elfynsmr Pirensesannesi bende aynı o şekilde öğrendim benimde 2 ayım kaldı bakalım sabretcez herşey bebeklerimizin sağlığı içim 🌸
Betyit Pirensesannesi çok kötü durum değil ama yüksek açlık sabah uyanınca 80 90 arası olması lazım sonra tokluğun 140 geçmemesi gerekiyor yediklerine dikkat et sadece korkma
Deryaalper Pirensesannesi git canım ihmale gelmez diyet olmazsa inisülin oluyor ama ben ıkısını de kullanıyorum
Fulya1993 Pirensesannesi 2 saat değil hamilelikte ağzına attığın ilk lokmadan tam 1 saat sonrasına bakacsksin 2 saat sonrası senin için bişey ifade etmez canım
Deryaalper Fulya1993 aynı gibime geliyor pek etkilemiyor açlığı etkiledi gibi ama yememe dikkat ediyorum diyet yapıyorum eğer kaçırırsam cıkıyor ama kacırmazsam cıkmkyor