Arkadaşlar merhaba kan şekerim yüksek çıktı doktor alet alıp takip etmemi istedi atıyorum ona sürekli whatsap tan bir kaç gün sonra bu şekilde devam ederse diyetisyene yönlendirecekmiş bu rakamlardan anlamıyorum yardımcı olurmusunuz
kahvaltıdan iki saat sonra 155
akşam yemeğinden önce aç iken 117
akşam yemeğinden 2 saat sonra 177
sizce çok mu kötü durumdayım tavsiye verin