Asliahmet aynen bizde 27 0 olduk❤️❤️ bakalım hangimiz önce dogurcak😂 dün kontrolum vardı 940 gr 35 cm olmus cok şükür iyidi uyuyodu fazla hareket etmıyor ben cok hareket ediyorum aksam yataga girince hareketini hisediyom tabi düzenli degil bide doktor dogum pozisyonu almıs bası asagı gelmıs dedi bence normal 27 ye girdik degilmi sonucta bu aylarda gecesi gerekiyor diye biliyorum onun dısında vıtamınlere devam öyle zaman geciyor bu sekılde iyi ki burdayım bu süreçte oyalandıgım biryer anlatabiliyorum cok mutluyum