Asliahmet Nasılsınz anneler kac haftalıksınız bebişleriniz sakin mi yoksa surekli bi harekt halindemi ❤️ Biz tam 27+0 haftalık olduk an itibarı ıle cok şükür sayılı günler tez geçer derlerdi de inanmazdım 🤲🏼💜🦋
Mihre Asliahmet 27+1 olduk biz de bu gece itibari ile:) yalancı kasılmalarım var son 1 haftadır o biraz tedirgin ediyor beni.Haricinde iyiyiz. Çarşamba kontrolümüz var.Renkli görücem inşallah yüzünü gösterir🥰
busrasevim Asliahmet bizde bu gece itibariyle 27 haftalık olduk 😍 hareketleri baya çoğaldı benim kızımın yer değiştirmesi daha da fazla haftaya kontrolümüz var bakalım bekliyoruz🙈
Ebrugur2019 Asliahmet 27+4 olduk bizde çok çok hareketli oğlum gün içerisinde hiç durmuyor gece de normalde çok zorluyordu beni ama şükür bu aralar rahat rahat uyuyorum 🙏
Xxz Asliahmet 34+0 olduk bugün. Ben uyursam uyuyor ben uysnirsam uyanıyor ilk defa bu hafta bana uyum sağladı doğumdan sonrada öyle olur umarım 🤭🤭🤭🤭😀😀😀
Nagehanla 28+4 hareket gun içinde bikac kez hissediyorum bazen belirgin bazen hafif.. acikcasi bende azmi hareketleri diye endişeleniyorum ama 30. Haftadan sonra düzene biner diyorlar:)
Asliahmet seymaabyk gözün aydın canım. Vallah zaman öyle bir geçiyorki nasıl gectıgını anlamıyorsun bile 😍😊
ozlmrdmm Ahh bizede nasip olur inşallah o haftaları sağ salim görmek 🙏🏻Sağlıcakla kavuşursunuz inşallah yavrularınıza 😇 5+5 tik Cumartesi günü sadece kese görebildik içi henüz boştu .. pazartesi tekrar gideceğiz inşallah görürüz bebeğimizi🙏🏻
Asliahmet busrasevim aynıyız cnm senınle bende sözde haftaya cuma gidicem dedım ama doktorum askere gitmiş diye ogrendim diger doktorda pek ilgilenmiyormus napıcm bilmiyorum🤦🏻♀️
busrasevim Asliahmet ah ya kötü olmuş insan sabredemiyor ki bi an önce görmek istiyo😣 kaç kilo aldın canım bide karnın çok mu büyüdü normal mi benim çok küçük hala bi büyümedi büyüsün istiyorum😭