askimm54 ben tam 38 de akşam 9 gibi nişanım geldi kasıklarımda baskı çokdu bebek baya aşağıya inmişti sürekli tuvalete gidiyodum ama idrar gelmiyordu hastahaneye gittiğimde sadece baskı vardı bende 20 lerdeydi sancı 100 lere çıktığındada baskı daha çok arttı kasıklarımda ve karnımda ağrı olmaya başladı belim çok ağrıdı 3 cm açılma vardı ben sezeryan istediğim için hemen sezeryana girdim