SinemKeskinsin1 20 haftalığım 44 kiloyla hamile kaldım 43 e düştüm şuan 50 kiloyum 6-7 kilo almışım ve az olduğunu düşünüyorum acaba yanlış mı düşünüyorum sanki hiç karnım büyümicek gibi hissediyorum 🤷🏻♀️
babyceylan SinemKeskinsin1 çok zayıfmışsınız ama gene de hızlı kilo alımı sağlıklı olmayabilir. dikkat etmekte fayda var doktorunuz bir sorun yok diyorsa yoktur zaten
babyceylan Ipek0z gayet normal.bulanti.kusma yasayan arkadaşlar kilo veriyor genelde 10 kilo vereni bile duymustum
Ipek0z babyceylan yok canım ne kusması ne bulantısı hiç biri yok bende 😅 baş ve bel ağrısı dışında hiç belirti yaşamıyorum 💁♀️ ama yine de zayıflıyorum
threestar babyceylan geçmedim hatta tartıldım 4 değil 3 kilo almışım 😂 ama son 4 ayda ne olur bilmiyorum insallah çok almam yeterince alırım diyorum 😬
babyceylan Derinsmom tuzu azaltın bol su ve yuruyus yapin doktorada söyleyin bu durumu bence. şimdiden bu kadar ödem normal olmayabilir.
Derinsmom babyceylan haftaya gittiğimde söylemeyi düşünüyorum hepsini yaptığım halde öyle bakalm hayırlısı🙈
Minnowum babyceylan ben 6ayin icindeyim 8kilo aldim ama hic belli olmuyor bebek dogdukdan sonra hepsi gidiyor bende ilk gebeliyimde oyleydi simdide gider dusunuyorum
Mutlumklnc babyceylan bende öyle istiyorum bakalım olacak mı ister istemez alacağız kilo ama önemli olan dengeli alabilmek 🥰