Bugün kontrolüm vardı çok şükür oğlum 2 kilo kızım 1800 olmus 🥰 çok korkuyordum heran gelecekler diye en azından 2 kg olsunlar istiyodum çok mutlu oldum ama kızım baş aşağı dönmüş pozisyon değiştirmiş demekki ağrılarımın baskının artmasının sebebi buymuş 🙂 32 haftadayım 34-35 görelim dedi doktorum yatışa devam bakalm 😂 Sizler ne durumdasınız 32 haftalaaar döndümü bebişler 😀