EsraUmt muhanneozge onun da kokusunun zararı var.Ama insan değişiklik moral olsun diye birşeyler yapmak istiyor evden çalıştığım için makyaj yapmadım o konuda ayrıca alışveriş yapmadım ama bir oje sürmek bile bazen iyi geliyor kendin için birşey yapmış oluyorsun ben o yüzden yves roche den aldım oje makyaj da gezmekten gezmeğe zaten çok çıkılmıyor bu zamanda
Ekin61 Ben oje surmeyi çok severim ve hergun sürerdim. Fakat oje ile ilgili bilimsel bir yazıya denk gelene kadar. Ojenin içindeki kimyasallar kana karışıyormuş arkadaşlar. Bu da bebeğe geciyor tabi. Bu yüzden hamileliğim süresince hiç kullanmadım.