Mervensn1 Doktoruma sormadım daha ama oje kullanan var mı hamilelikte zararı olur mu bilen var mı acaba
Dilanilngi Mervensn1 benim doktorum da uyarmadı ben de kullanıyorum sonuçta tırnak üzerinde zararı olabileceğini düşünmüyorum
Mervensn1 babysevgi çok teşekkürler tayin sebebiyle Diyarbakır’da yaşıyorum burda çok ilgili değiller o yüzden sormak istedim 🌸🌸
EsraUmt Mervensn1 ben ne olur ne olmaz dşye yves roche den oje aldım ağır kimyasal kurşun içermiyor çünkü.
okroya Mervensn1 ben her gün renk renk sürerim nailart yaparım doktorun yanına da hep oje ile gittim hiç bişey demedi
bltern1 Mervensn1 yok canım ne zararı olacak ben protez tırnak kalıcı oje ipek kirpik herşeyi yapıyorum 😂😂