tubaa44 Güzel annelerim,doğumuma çok az bir zaman kaldı,gönlüme göre bir lohusa takımı bulamadım Alan memnun kalan arkadaşlar varsa öneride bulunabilir mi lütfen?
haziranin25i tubaa44 lohusa takımı almadım çünkü pahalı ve çok dantelliler bana göre olmadığı için almayı tercih etmedim açıkçası. 2 tane hamile geceligi 2 tane gömlek pijama takımı aldım lcw den. Hamile gecelikler 25-60 TL arası değişiyor. Gömlek pijamalar ise 60-90 arası değişiyor 🤗
Urazannesi tubaa44 trendyol millanin önden komple dugmeli iki tane pijama takımını aldım, suwen marka da iki gecelik bir sabahlık aldım. Hepsinden çok memnunum. Pijamaların kumaşı ütü istemiyor bu arada
Sevgisena_54 Bende lcwdan aldım şahsen en büyük bedenleri aldım ne olur ne olmaz diye sabahligi pek beğenmedim kalıp olarak ama pijamalar güzel sonradan daraltıp giymeye devam ederim bile💃 https://imgyukle.com/i/5MGP2c https://imgyukle.com/i/5MDARQ https://imgyukle.com/i/5MDdNt
tubaa44 Yineyenidenanne ben de çok baktım aslında mecitin ürünlerine ama bazılarında yorum yoktu o yüzden tereddüt ettim alıp almamakla
tubaa44 Urazannesi çok güzel şeyler var Trendyolda ama bazı ürünlerde yorum olmayınca tereddüt ettim zamanımda hiç kalmadı aslında son ana bıraktım şimdi de çıkmazdayım sipariş gelmeden doğum yaparım diye 39 haftalık oldum bugün 🙈☺️
Zeynepekr tubaa44 Artış collection ve pijama denizinden aldım çok beğendim https://ty.gl/cgb0r4nm https://ty.gl/5wo2cwp5
haziranin25i tubaa44 uygulamadan favori listene ekle geldiğinde bildirim geliyor ben 2 tane geceliği öyle yaptım 🤗 hatta ürünü mağazada aratıp sana en yakın lcw ye gidip istediğin ürünü sana yakın olan lcw mağazasına isteyebiliyorsun 🤗🤗
Ayserksi tubaa44 hepsi burada dan 150 tl ye aldım çok memnun kaldım. Zaten 1 kere giydim çok para vermeye gerek yok diye düşündüm.
Nslhnakn tubaa44 1 gecelik takımı magicform dan almıştım çok çok memnun kaldım,🌸🌸 suwenden de 1 gecelik takımı 1 pijama takımı aldım ondan memnun kalmamıştım geceliği çok iç gösteriyordu, pijama takımıda çok terletiyor😒
tubaa44 Nslhnakn Suwene baktım pek bir şey beğenmedim,beğendiğim modellerin de bedeni yok😂🙈teşekkür ederim 🙏
Momster tubaa44 be trendyoldan 2 tane pijama takımı aldim aslinsa lohusa takimi almayacaktim. Sonra esim fotograf vs cekeriz illa olsun deyince aldik. Barina marka cok guzeldi kumasi vs. Ben sonradan da giyerim diye aldim. Sonradan giymeyecekseniz hic almayin
tubaa44 Momster Sonradan giyilecek bir şey olması daha iyi tabi tek bir kere giymek için masraflı olur.Biz de fotoğraf çekimi için uğraşıyoruz güzel bir şeyler olsun diye ama bakalım günüm de az kaldı yetiştirebilirim inşallah
htcedgn tubaa44 şık bi şey arıyorsanız ben glingerie’dan aldım tavsiye ederim🌸 lcw den de aldım onlar da güzel, spor hem de fiyat açısından bayaa uygun🌸