tazeaane Kızlaaar cuma günü kesemizi görmeye gidicez hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum. İnşallah hayırlı sanuçlar alırız. Taze anneler siz gördünüz mü 😊🤦♀️
Aydabdullah tazeaane benim bebis supriz bebek oldun dogum yapali henuz iki ay oldu ve hamileyim🙈😅 kan tahlilinde yukselis bekleyim randevu alacagim
Limonumsu tazeaane bende cuma gidicem canım inşallah görürüz keseyi 🥰🥰 son adete göre 4+3 üm su an cuma tam 5 hafta olacaz inşallah 🥰🥰
Tubisssss tazeaane ben gördüm kuzum 4+5 ken daha kücük dedı doktor cuma gtcm inş. Tekrar sen kaç hafdalıksın
tazeaane Zemirayda ayy inşallah sizinki de güzel sonuçlanır 😊 Aydabdullah hayalim 😀😀 peşine ikinciyi yapmak 😀🤦♀️
Smradurur Aydabdullah sezeryan mıydı normal doğum mu 😱 bende sezeryandan 9ay sonra hamile kaldığımı öğrendim korkuyorum
Aydabdullah Merveerhannn sadece bir ay emzirdim ama yinede emziriyorsun diye tam koruyor diyemeyiz annemden biliyorum😂🤦♀️
H-melek Merveerhannn süt koruması denen şey süt hormonudur hamilelikte değerler değişir Doğumdan bir süre sonra tekrar normal değerlerine dönene kadar korur ama normal değere dönünce tekrar hamile kalınır yani koruyan bebeğin emdiği süt değil üremede etkili olan süt hormonumuzdur:)
Baharserhan tazeaane benimle aynı bende öyle ama kese gözüktü bende bu cuma kalp sesini duyabiliriz belki dedi doktor
tazeaane Tubisssss aynen o şekilde baktım bende umarım güzel sonuçlar alırız. Sonrada sağlıkla kucağımıza alırız 😊🤲
Merve_Sa Birmelekannesi17 ben çarşamba test yaptım pozitif kan verdim pozitif betam 234 27 eylül son regl tarihim ama beta sanki düşük gibi doktora gitsem ultrason da gözükürmü
gulsahsumer01 tazeaane ben Bugün gittim inanılmaz bir duygu hayırlısıyla size de nasip eder inşallah Rabbim 🙏🏻
gulsahsumer01 tazeaane 5+4 doktorlar da bu uygulama gibi hesaplıyor son adet tarihini yazıyor otomatik çıkıyor