GulerDoganAslan Kızlar aranızda kullanmayı düşünen veya kullanan varmı? Hakkında söylenenler reklam mı yoksa cidden işe yarıyor mu?
bebekkaradag GulerDoganAslan Bende kullanmayı düşünüyorum. Ama doğumdan önce mi alsam yoksa doğum sonrası duruma göre mi alsam çok kararsızım
Cansu424 GulerDoganAslan Bende bu gun bu basligi acmayı dusunuyordum sizinkine denk geldim. Ben hamileligimin basinda satın aldım herkes cok memnun diye cokta pahali birsey pek ise yarayacagini dusunmuyordum acıkcası. Dogumuma 5 gun kaldı bir kac hafta onceden takmayi denedim ama sutyen sıkıştırınca kapakları gogusumu acıttı takamamistim. yaklasik uc gundur gogusumun ucunda kırmızı et beni kan pihtisi gibi birsey olustu kiyafetlerime degince canım gidiyordu sanki. lasinoh krem surdum hindistan cevizi yagi surdum yok gecmedi doktordan numara alacaktim yarin icin dedim bol bir sutyenle su kapaklari takayim butun gun unutmusum gogusumde kaldilar actim bir baktim terlemis buhar olmus ve kirmizi seyden eser yok ve iki gogusumdede hic hassasiyet kalmadi tas gibi oldular hala inanamiyorum tek seferde geçmesine. uzun oldu ama almayı dusunenlere umarım fikir olmustur ben emzirimeyecegim galiba diye kahroluyordum uc dort gundur gogus acısı beter birseymis cok sukur gecti.
DuyguAlalm GulerDoganAslan Instagram’da Görkem Karman’da memnun kaldığını söylemişti. Reklam olmadığını, kendi ücret verip aldığını söyledi. Genelde de reklam dahi olsa beğenmediği, memnun kalmadığı şeyi açıkça söylüyor. Yalnız çok pahalı yahu 🙁
GulerDoganAslan Bilge35 nasıl kullanılıyormuş acaba? Dogumdan hemen sonra mı öncede kullanmak lazım mı acaba.
GulerDoganAslan Lcy ben Ingilteredeyim burda da £45 civarı Türkiye de de 300 tl civarı sanırım ama bi işe yarıyomu o mesele
Bilge35 GulerDoganAslan önce kullanmaya baslamak daha iyi canım. Gögüs ucuna takıyorsun kapak gibi bisey. Gümüş ün iyileştirici etkisi olduğu için de yara olmuyor.
Demir Ben doğuma 2,3 hafta alıp kullanmaya başlamayı düşünüyorum.Reklam mı yoksa sahiden mucizevi birşey mi o konuda bende tereddütlüyüm açıkcası.Daha önce bu konuda çok başlık açıldı ama cevap yok.Sanırım kullanan pek yok.
Aykimgebe Kardeşim kullanıyor şu an ilk bir hafta ağlayarak emzirdi risk alıp aldık artık bi çare aradık ve çok işe yaradı mucize gibi gerçekten hiç düşünmeden alın derim
Demir Cansurella Almadım canım henüz,doğuma yakın zamanda alıcam inşallah.En son fiyatı 295 tl diye biliyorum.
Asia Çok pahalı ben de kararsizim ya ise yaramazsa diye... simdi bile gogsum aciyor bebek emince ne olcak kimbilir..daha makul olsa herkes alabilse..
Arzuu Kullanan herkes çok ama çok memnun . Mutlaka alıcam. Doğumdan bikaç hafta önce kullanmaya başlıcam
Cansu424 GulerDoganAslan sabahtan akşama kadar durdu benim daha bir defa kullanabildim şimdi kendime büyük sütyen aldım hergün takmayı düşünüyorum çünkü sutyen kapagı sıkıştırıyor bu defa etrafı kesiyor memeyi cup kısmı bol bir sutyenle denedim ben öyle akşama kadar hic kesmedi. Gece rahatsızlık verdi bana gece takamadım.
klebsiella Aventin kapaklari daha uygun kullananlarda memnunmus oyle mi yapsak acaba cunku silverette cok pahali cidden 🙁
Cansu424 klebsiella aventin gogus kapakları hava alsın meme ucu iyilesmesine yardimci olsun diye kullaniliyor. Bu kapaklar 925 ayar saf gumus yarayi iyilestirdigini vaad ediyor benim ufak yaramı iyilestirdi gercekten ama daha buyuk yaralara iyi gelirmi bilemiyorum gercekten pahalı.