Handankurt ben de çok araştırdım ilk oğlumda prima kullanmıştım şimdi de genel olarak söylenen şuydu ilk doğduğunda cildi çok hassas olduğu için prima primium care kullan bir kaç ay büyüdükten sonra slippy ye geçersin ben öyle tercih ettim prima aldım ıslak mendil uni baby