A-F-B annesi babası begendikten sonra mesele yok bende burda yazılan kız ve erkek isimlerine dönüp gülüyorum cogunlukla ama kalkıp hicbir sekilde olumsuz yorum yapmam hatta begenmedigim isim postlarımı gecerim. Anketlere katılmam gercelten hos gelen bir isim yoksa görüp gecerim. banada sagolsum görümcem böyle bir tepki verdi herkes kendi dogurduguna isim koysun herkese begendircek bir isim bulamayız. Olgunlaşmamıs bireylerde böyle oluyoe ben görğmcem için komusuyorum zaten daha 18inde cocuk sayılır ama hos degil. eşim duyunca cok üzüldü biz dogana kadar kimseyle paylasmaayacagız ismini.