Arsiin benim fikrime göre doktorunuz çok iyi yapmış bunu isteyerek çünkü bende de yumurta rezervi azlığı vardı ve bunu öğrenene kadar hep herşey normal, hamile kalabilirsin denmişti taa ki bi doktor benden bu testi isteyip rezervimin az olduğunu öğrene kadar,içinizi ferah tutun,sağlıkla kalın🤚