goktugismom Talhaannesi epidural yokmuş hastanede bilmiyorum o yüzden güzelyalıda yapacam özgür bey heö algomedde hemde güzelyalıda çalışıyor
slnko Hazalperi gebelik zehirlenmesi başlamış 38+1 de alınmış olacak canım erken değil çok şükür haftası
AliNailinannesi ben de metro hastanesi sezer filiz erdal’a gidiyorum. 2.doğumum olacak 32. Haftamdayım.
01gamze01 Haftamdayım. Doktorum Medline Hastanesinde.Sevgi Sarı Demir. Çok tatlı, sakin, her aramama ve mesajıma geri dönüş sağlayan çok hanımefendi biri