Salser1985 ben ona gidiyordum, gerçi tanışmamız çok kötü oldu. Bebeğimi kaybettiğimi o söyledi ama güveniyorum adama bana hayatımın en kötü haberini vermiş olmasına rağmen. Doğumu güzelyalıda mı düşünüyorsunuz? Hastane olarakta baya iyi diyorlar. Çok riskli doğumlarda bile çok yüksek başarı yüzdeleri varmış.