Kızlar bugün 2.kontrolüm vardı. Yumurtalarım hiiiiç gelişmemiş ve hiç büyümemişler. İnsülin direncim olduğu için şeker ilacı vardı. Regl olunca tekrarla klomene başlıcam 3 günde günde 3 tane alacak şekilde. Pko larda bazen böyle olabiliyor dedi hiç büyümeyebiliyor dedi. O kadar üzüldüm anlatamam. Çok ağladım😔 hakkımda hayırlısı olsun. Bu ayı gözden çıkarıyorum 😏