merhaba,aralık 2019da doğum yaptım benim kızımda sinir zedelenmesi oldu,Duyduğum an dünyam yıkıldı okadar korktum üzüldümki neden diye çok sorguladım 😢Çocuk doktoru doğumdan birgün sonra kontrole geldiğinde farketti röntgen çekildi nörolojiye yönlendirdiler,kırık yok ama sinir uzaması var dedi doktor yani brekial pleksus.ordanda fizik tedaviye yolladılar bikaç ev ezgersizi gösterdiler onları yaptık en son nöroloji doktoruna 6 aylıkken gittik ve geçmiş çok az bişey var 1 yaşında tekrar görücem dedi bakalım bekliyoruz bizde.ama hala diğer kolu gibi değil yani oturur pozisyondayken bazen sağ elinin üstü yukarda kalacak şekilde elini yukarı kaldırıyor,birde ortopediye göstermeyi düşünüyoruz.Acaba bu durumu yaşayanlar varmı,bebekleriniz şimdi ne durumda,başına gelen anneler sizde yazarmısınız neler yaşadınız bebekleriniz nasıl??