Elifmstf http://www.tahlilsonuclari.gen.tr/ buradan sadece bağlı olduğunuz hastaneyi seçin TC ve doğum tarihi girin diğerlerini girmeden sorgula deyin gosteriyo canım. Haber ver bakinca
Minikbebegimm gkcy yaşadiginiz yer ile alakali o zamam bizim burda barkod istemiyor direk giriyoruz. İçini ferah tut hayirli haber alirsin inşaAllah sonucta bir yanlislik vardir
Elifmstf gkcy barkod vs gerek yok canım TC kimlik no ile tahlil sonuçları sorgulama de sadece TC ve doğum tarihi gircen kalan yerleri boş bırakıp sorgulama yapicn
Glnzdnz58 Senle aynı durumdayız benım doktor ıkı bucuk saat sonra cıkar dedı aradım yarına kaldı barkod olmadıgı ıcınde bakamıyom😦
Elifmstf gkcy kuzum devlet hastanesini sec sadece sağlık ocagini secme. Sonuçta sağlık ocakları devlet hastanesine gonderiyo ordan geliyo sonuçlar. Öyle dene bı de
gkcy Purpura26 internetten baktım da şimdi başkalarınında sonuç 0 yazıyomuş benimki gibi negatifmiş öyle demiş doktorda bazı hastanelerde böyle görünüyomuş sonuç öyle yazıyodu 😔
Purpura26 gkcy Kuzum 0 çıkar mı hiç kim diyor bunu? Lh hiç yok mu kanında da sıfır çıksın. Referans değeri çıkması gerekiyor bir kere
gkcy Elifmstf https://hizliresim.com/LFynEH burda da protokol no yazıyo onu girmeden kabul etmiyo 😂 benim sonuç belli yarına kaldı
Elifmstf gkcy https://imgyukle.com/i/5MmoXo burdan hastaneni seç sadece öyle bak kuzum bı daha dene olcak😂😇
seday93 gkcy saçmalamasın allah askına heves nasıl kursakta bırakılır arkadaşın örneği olmuş . kuzum silik çıkan çok kişi oldu burada o yüzden hayırlısı olsun diyorum ben hiç çıkmasa neyse baya orda çizgi var yani :)
gkcy seday93 https://hizliresim.com/YZoOQU son demiştim test yapmicam demiştim ama bugün ya negatif derse sağlık ocağı diye korkudan bi daha yapayım dedim 🤦♀️ az öncede böyle çıktı gene arkadaşıma attım yok hamile değilsin üzülmeni istemiyorum umutlanma diyo hala 🙄
BugleminAnnesi97 Tatlım iPhone kullanıyorsun sanırım. O sayfayı PDF olarak indir. Ozaman hastanede verilen çıktı gibi görebiliyorsun