İlk Üç Aydan Sonra Doktora Sorup Birden Fazla Kez Yedim ve Kendim Yaptım.
Dün Başka Biri Benzer Bir Post Açmıştı. Ve Biri Yorumda Canım Çektiği Halde Yiyemiyorum diyordu Sırf Bu Kötü Hurafeler Yüzünden.
Ve Siz Siz Olun İçinizi Ferah Tutun Çünki Bu Hurafeliğin Gerçekliği Yok. Boşuna panik oluyorsunuz.
Ve Bazı Anne Adayları yemek yemeyi bile bırakıyor yapmayın öyle birşey olsa Leke yapcak Doktorlar Der.
Lütfen Bunlara İnanmayın Çocuğunuzu Sizden Başka Kimse Düşünmesin. Siz Düşünün Ama Canınız Ne İsterse Aman Böyle Dediler Diye Yapmaktan Vazgeçmeyin.