Esra1111 insallah canım gerçekten kendimde yaşadığim.icin çok iyi anlıyorum ve hamile kaldığımdan beri hep dua ediyorum Allahim isteyenlere nasıp et diye 🤲🏼🥰
Her nasıp vaktine esirdir, zamanı gelmeden olmuyor maalesef herşey bahane 🥺
Ben Bursa’dayim.maalesef orası için doktor bilgim yok 🤭 umarım biran önce güzel haberler alırsınız 😍🤲🏼