Kızlar merhaba
Ben 4 yıllık evliyim 1 buçuk senedir çocuk istiyoruz. Bir kaç ay önce doktor kontrollerimi yaptırdım kanda ultrasonda rahim filminde herşey tertemiz çıktı eşimde sprem testinde de sorun yok fakat olmuyor. Burda görüyorum hep ilk defa yazıyorum kafaya takma oluyor dediklerinizi kafaya takmayınca da olmuyor ya da şöyle oluyor adet gününe kadar hiç stressiz günler geçiyor yaklaşınca bi test yapma isteği ama hep hüsran . Yani denemediğim şey kalmadı soğan kürü , incir kürü, faydalı ne kadar sebze meyve varsa hepsi , folikasit , 3 ay önce rahim filmi çekildi,ovulasyon testi ….
Nasıl ya da neleri deneyerek uzun süre sonra hamile kaldınız ?