heyecanlibiranne_ Esraaelisa1 büyükler her zaman kafa karıştırır ama onun bir tane anneciği var 🥰 içinden ne geliyorsa onu koy derim ben valla tatlım 😊 hem her şeyi de hazırmış. Oh daha ne olsun 😍
Esraaelisa1 heyecanlibiranne_ evet hazır emzik askısı v.s yaptırdım birde elisa ismi herkeste yok diğer bütün isimler çok var mesela sefirin kızından Nare isimini gördüler herkes Nare koymaya başladı 😂🥰
heyecanlibiranne_ Esraaelisa1 yok onu hiç beğenmedim 🙈 Esila’yı da duyuyorum ama Elisa kendi başına çok çok güzel gerçekten ♥️
Esraaelisa1 heyecanlibiranne_ Esila ağır bir ısın benim kuzenimin kızının adı esilaydı bu virüse yakalandılar
heyecanlibiranne_ Esraaelisa1 canım virüsle ismi bağdaştırma, dünyadaki ölüm sayısına, hastalanan sayısına bakarsak her isimde birileri yakalanmıştır mutlaka, Allah şifa versin 🙏🏻
Esraaelisa1 heyecanlibiranne_ ay virüse yakalandılar yazmışım uyku sersemi karıştırdım 2 buçuk yaşında kanserden öldü teyzemin torunu kimse koymaz ailede teyzemler üzülmesin diye diyecektim aslında
NeslihannK Esraaelisa1 Elisa Zara 💫 Çok Naif 💕 Kızım olsaydı Efnan Pera koyucaktim 31 haftalığim bende oğlum Baybars’i bekliyorum 🥰💙
heyecanlibiranne_ Esraaelisa1 yaaaa, çok üzüldümmmm 😔 melek oldu minik kuzucuk kıyamam ben ona. Allah kalanlara sabır versin ne diyebilirim 😔
ayse-nurr- Esraaelisa1 iki isim sünnet değil canım yanlış bir bilineni düzeltmek isterim banada öyle dediler ama araştırdım internetten değilmiş farkındaysan peygamberimiz (s.a.v) çocuklarına hep tek isim koymuş ama ikinci olarak vasıfları var isimleri değil 😌
Esraaelisa1 ayse-nurr- teşekkür ederim canım bana da demişlerdi bende senın sayende öğrenmiş oldum ☺️🥰
Esraaelisa1 Şimdi kontrolden geldim 36+2 dönmüş kızım teyzeleri haftaya cuma 23 de kontrole gelin gün verelim dediler bakalım 🤔🤲🏻😂