Esraaelisa1 Esraaelisa1 bence de kesinlikle sadece Elisa olmalı. İki isim birbirini tamamlayan isimlerden oluşması gerek bence. Örneğin Ömer Asaf, Mehmet Ali, Fatma Nur gibi isimleri hep bir arada söyleriz. Ama ben zannetmiyorum Elisa’nın yanına başka bir isim geldiğinde devamlı öyle çağıracağınızı 😊 Elisa kendi başına güzel ve kulağa çok hoş gelen bir isim. Dolu dolu geliyor yani. Çok beğendim, kızınıza da çoook yakışacak maaşallah minnoş şey 🥰 hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 😊