Pinarbyrm benim erken doğum yapma sebebim aslında son günde tansiyon çıktı çok yüksekti gebelik zehirlenmesi olucaktı doktorum gece daha yüksek çıkar Allah korusun ikinizede bişey olur dedi zaten şekerim de etkilemişti kilosunu baya 4 kilo üstü doğdu yavrum şekerimi son zamanlar da kontrol edemiyordum ve ağrılarım da başlamıştı oturup kalkamıyırdum artık normalde tansiyon çıkmasaydı yinede alınacaktı ve yarın doğum yapacaktım Herşey kısmet sen daha bilgisin bak şeker konusunda olabildiğince diyet yapmaya bak gerçekten diyet ve insilün vuruyorsan düzenli kullan düzenli yapılınca sorun olmaz diye düşünüyorum benim çok bilgim yoktu çok cahildim bu konuda dikkat ederseniz hiç bişey Olmaz Allahın izniyle dua edin bol bol gerçekten dua edin rabbim duyup görüyor inanın hayırı doğumunuz olsun rabbim herkese annelere bebeklere şifa versin inşallah 🙏🙏