Benimde doğumum gerçekleşti artık ama umduğum kadar kolay olmadı hiç 35+2 de doğum yaptım cuma günü iki günlük anneyim ama ikinci anneliği tabi bu bu doğumunu da ilk doğum gibi bekledim ama tabii ki de imkansız sezaryen doğumum oldu spinal dediler ama kilom olduğu için spinal yapamadılar bulamadılar canın acıyınca artık bağırıp komple bayıltın istemiyorum iğne diye bağırıyorum neyse sakinleştirici verdiler sonra biraz konuşup narkoz verdiler sonrası tabi meçhul yarım saatte gerçekleşmiş Herşey odaya getirdim hayal mayal hatırlıyorum o anları zaten kum torbası koydular alttan muayene falan yapmışlar ama hatırlayamıyorum ağrım var sadece kurtarın beni diye bağırdığımı çözebiliyorum ama bu ikinci sezaryen gerçekten zor oluyor muş bebeğimi erken almalarının sebebi birincisi zaten şekerim var diye bebeğim 4,130 grm doğdu biraz daha beklesek 5 kiloya ulaşır dı ikinci sebepse tansiyonum çıktı birden 18 lerde acile falanda gitmiştim gece neyse dediğim gibi doktor zehirlenme olur hem snein hem bebeğin tehlike de dedi doktoruma güvenip ameliyat oldum şuan bebeğim küvöz de maalesef çok büyük sıkıntısı yok dedi doktor iki hafta kalacak dedi ilerleyen günler de belli olucak Herşey şuan içim buruk bebeğimle gelmek isterdim götürdüğüm elbiseleri puset hepsi olduğu gibi geri götürmek çok koydu zaten dualarınızı bekliyorum arkadaşlar lütfen dua edin bebeğime sağ salim kavuşmak nasip olsun herkese hayırlı doğumlar diliyorum 🙏