aslikaya0305 Tlyaltnts ben daha tam hissedemiyorum ya hareketlerini ilk gebeliğimde ne zaman hissettim unutmusum da üstünden 8 yıl gecti:)
Ayseozmenucar aslikaya0305 benım de 10 yıl bır çok çeyi unutmuşum ama hareketleri çok sert abisinde böyleydi 😅bu da erkek zati mart genelleme erkek gibi duruyor zaten
sminas aslikaya0305 bende hissetmiyorum henüz bariz şekilde benimde oğlum var 5 yıl geçti üzerinden 17 hafta bitecek ama kızım nazlı çıktı ☺️