betlkrkmaz
ilk öğrendiğimde bende hemen bırakmadım 1-2 hafta günde 2 tane sadece yemeklerden sonra içtim. Daha sonra bulantılarım başlayınca içmemeye başladım. Ama çok canım isterse sigarayı ucuna kadar kırıp bir iki fırt çekip söndürdüm. Her çekişimde de keşke çekmeseydim dedim. Şu an sadece canım çoook isterse 15 günde 1 kere yarım sigara içiyorum. Oda sırf sigara elimde tutmak için. Emzirirken ağzıma sürmeyeceğim.Sevgili anneler deneyin,çabalayın, gerekirse yardım alın. Kolay değil evet ama imkansız değil. Vazgeçemediğiniz bağımlılık bebeğinize ömrü boyunca yapışacak, sizi ömrünüzün sonuna kadar uğraştıracak hastalık kadar ciddi bir sorun olamaz. Deneyin ve nolur başarın❤️ Bende çok özlüyorum. Zaten memeden ayrılınca ilk işim başlamak🥳🥳🥳