Ssaree Bizde kayinbabamın ismini koyucaz yanına da Mete düşünüyoruz ama tamda kesin değil nasıl sizce Mete ismi kızlar 😊
Melike145334 O_Kskn1 eski Türkçe de okun ucunda ki tuğ yani tüy anlamında eşimin adı Aykut ona da uyumlu dıye çok beğendik biz
Fatmamuduk O_Kskn1 Bilge Kağan olucak kısmetse ☺️ Eşim bekarlıktan beri söylüyordu bu ismi bende kırmadım ☺️ Benimde hoşuma gitmeye başladı artık ☺️
kerimannesi O_Kskn1 Allah nasip ederse benim de oğlum olacak Ben kerim ali düşünüyorum Kerim’in anlamı da çok güzel ailede de eşimin ailesine ve kimsede yok
busbus35 Mmmerve123 bende o iisim de takıldım ama çevrem de çok var.bilemedim napsam çok hoş bir iisim
gcetin Atahan - Mete - Kayra - Mert isimleri çok hoşuma gidiyor. Ama oğlum olursa kesin Atahan koyarım 🙈