O_Kskn1 Eliff66 bakmadıgım yer kalmadı ısındigim bir işim olmadı🤦🏻♀️ çildiricaamm🙄 internette her sayfa da aynı isim var ya
O_Kskn1 seydaeg ben artık nişan düğün resimleri isimlikleri falan kovalıyor um düşün 😃😃😂 çünkü İnternet te her sayfa da aynı isimler var🙄
Smradurur O_Kskn1 biz de erkek bebegimz olucagini duydugumuzda çok arastirmistik ve sonunda Arden’i beğendik 💕
Eliff66 O_Kskn1 aynen canim bende bakmadık site koymadım burdan takip ettim ama yok içimisin ısındığı isim olmadi 🙁🙁
Melike145334 O_Kskn1 eski Türkçe de okun ucunda ki tuğ yani tüy anlamında eşimin adı Aykut ona da uyumlu dıye çok beğendik biz
Zeynepahmett O_Kskn1 ben de dizi sonlarında ya da girişlerinde isimler olur ya oyuncular senarist falan filan onlara bakıyorum:)