36+0 bugun doktora gittim ultrason probunu yerlestirdi nasıl duruyo ya bu cocuk dedi 😀 cok hareketli annesi ölçüm yapamıyorum çok detaylı dedi. Ya hareketliligi bana inanilmaz mutluluk veriyor cok hareketli gercekten hatta arada konusuyorum ne zaman uyuyorsun sen diye elimi nereye koysam oraya vuruyor canim aciyor ama cok guzel bir duygu 😀😀