Kızlar burda herkes bebeklerinin sakin olmasından yakınır ama ben çok hareketli oluşuna taktım açıkcası. Normaldede hareketli olan bebeğim bugün sabahtan beri çok daha fazla hareketli bir dakika yerinde durmuyor ve bebeğim ters duruyordu yarın kontrolüm var ama yinede sormak istedim çünkü bu kadar aşırı hareket korkuttu ve çok fazla olmasada acı veriyor biraz biraz. Sizde böyle bir durum yaşadınız mı bu haftalarda? Bir sıkıntı yoktur değil mi?